torsdag 10. januar 2008

Dei fyrste bileta...


Dette er altså dei fyrste bileta. Når me byrjar feltkursa (og når eg ha litt betre tid) skal eg få lagt ut litt finare bilete, for det er begrensa kor mykje natur du får med på bilder tatt i sentrum av Reykjavik... Denne bygningen (som ifølgje taxisjåføren som køyrde meg frå flyplassen liknar "half a tit") heiter Perlan, og har både museum og restaurant på toppen og gudane veit kva. Om kvelden er det lysshow her. Dette er ein del av utsikta mi frå Gamli Garður. Ganske flott i skumringstimen!





Dette er Askja, bygningen der eg har dei fleste forelesningane mine. Det tok visst 6 år å byggje, men etter å ha vore her no nokre dagar, so har eg skjønt kvifor. Islendingar er ikkje det raskaste folkeslaget i verda...




3 kommentarer:

Anonym sa...

ha linka deg.....

Anonym sa...

Høhø..Half a tit.. :P

- Håvard

Marthe sa...

jah, enkle gleder..:)