lørdag 26. januar 2008

Korleis feire gebursdag i Reykjavik?

I går, 25.januar, blei eg heile 22 år! Dagen måtte jo sjølvsagt feirast med brask og bram, og mange av dei eg bur med her på Gamli og nokre til skulle bli med ut om kvelden.

Når eg sat framfor dataen i fem-tida og skulle sjekke mailen min blei eg henta av Harald for å hjelpe han med noko på kjøkenet. Lite ante eg at der sat heile gjengen og hadde baka kake og kjøpt ei islandsk tegneseriebok til meg! Eg blei sjølvsagt flau, for det er då ikkje so lenge me har kjent kvarandre, men kjempesnille og kjekke er dei alle saman! Tusen takk til dei!

Her ser du bilete av boka som eg fekk og kortet dei hadde laga til meg, kaka gjekk diverre so fort vekk at den fekk eg ikkje tatt bilete av!:-)

Heftig dansing på vorspiel må til! Harald, Krystal, Hana og Colin svingar seg laus!


Her sit me på ein pub der folk byrja å danse heftig på slutten! Suzie er ein racer på dansegolvet!

Colin og meg. Colin var litt full so det var like greitt at det er eg som held ølglaset her!

Helena (som også er frå Norge) ser litt betenkt ut?

...og dansinga er i gong...



Dette er ein fyr frå studentrådet (som hadde eit arrangement same kvelden) og Elisabeth frå Quebec som eg bur saman med. Litt bedugget kanskje?

Ein blid gjeng som dansar på Cafe Thomas..ur...trur eg!:-) Hana, Theo og Krystal + ukjent mann som blei med på bilete.

Me var innom mange pubar på vegen, eg hadde ikkje nok batteri til å ta bilete overalt, men moro hadde me det iallfall, og no kan eg føye til livserfaringa at eg har feira gebursdagen min i Reykjavik!

6 kommentarer:

Anonym sa...

eg GLER med SOOOO jævligt til eg ska opp dar:D:D:D:D:D:D

Anonym sa...

hehe..det var litt stussele med folk på dansegolve der...;)

Marthe sa...

ja, men det tok seg heftig opp! plutseleg var det fullt, og då kunne eg jo ikkje ta bilete, måtte danse då!;)

Anonym sa...

haha.."sikkert";)

Marthe sa...

hehe:)

Anonym sa...

oh yeah=)=)