mandag 18. februar 2008

No er det offisielt:

Eg er endeleg med i det 21.århundre att!

I dag har eg ENDELEG fått mobilen eg bestilte i heimlandet for ein månad sidan opp hit! Den gamle, utslitte (og utrendy orange-farga...) mobilen min har bukka under for lengst grunna ølflasker den ufriviljug har opna + diverse ufriviljuge fall frå lommane mine... Eg har no hatt ein seremoni der eg heiv den inn i skuffa på skrivepulten, og har kopiert telefonnumre over til den nye, fancy, glatte, mørkeblå (ikkje orange-farga mobil denne gongen!) mobilen min.

Ei siste ære skal den gamle mobilen få:



Og no: den nyyyye mobilen (skal seiast som "den siste melooon" frå Istid):



Og før spørsmålet kjem: Ja, eg har kjeda meg idag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du burde gi han ei vikinggravferd! :D

Anonym sa...

OOOOOOOOOOOO=) puuurdyy!