torsdag 17. april 2008

Good news/bad news

Gode nyhenda fyrst: Forrige helg hadde eg besök av Laila og Anne. Fekk gratis mat og gratis bading i den blaa lagune...herleg;)

Daarlege nyhenda: Dataen min har bestemt seg for aa dö i ein alder av litt over 2 aar. Paa fredag sa den takk og farvel, midt i term-paper skriving og eksamensperiode. Idag har eg faatt den tilbake fraa "reparasjon", og heldigvis klarte dei aa faa tatt vare paa nokre bilete og dokument, men alt anna av innmaten har svunne hen. Ifölgje dei sakyndige var det eit eller anna med "motherboard" og "memory" som hadde kræsja, og eg vil difor oppmode til eit minutts stillheit for verdens verste og mest irriterande laptop som slenger dette i trynet paa meg paa det verst mulege tidspunkt.

No maa eg kjede meg i hel den siste maanaden her, og tenke paa korleis eg skal faa kjöpt meg ein ny som eg kan stole paa for 0 pengar....Eg faar sette meg paa skulen og blogge istaden!

1 kommentar:

Anonym sa...

oppdateroppdateroppdateroppdateroppdateroppdateroppdateroppdateroppdateroppdateroppdater!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!