lørdag 16. februar 2008

Ute i helgane...

Jodå, me var ein tur ute igår og, me var fyrst på ein kaffibar som blir til nattklubb om kvelden, noko som er eit populært konsept her oppe. Det er faktisk ganske praktisk og, so kanskje det hadde vore noko for moderlandet? Her traff me Harald, og to finske jenter som også blei med på dansing til Lou Bega sin hit "Mambo no 5". Eg treng vel ikkje nemne at alkohol er inne i bildet når folk skal danse til den låten...



Seinare, same kvelden, fann me ut at å dra på homsebaren her i Reykjavik, Q-bar, var ein god idè. Klokka var vel rundt 3 om natta når me reiste dit, her oppe stenger jo ikkje barane før 6 om morgonen, so der var det sjølvsagt fullt liv!:)

Herleg uttrykk på mannen i kvitt her!


Discokule må jo til!

Harald var sooo glad når me reiste til Qbar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ok, it is soooo bad. i look so big at the picture. wy didn't you put some other nice picture. :D

Anonym sa...

Homsebar, Marthe? Herregud.. :P

Spelte dei sånn Are-musikk der? :P

Marthe sa...

homsebar jah, dei spelte faktisk nåke av den bedre musikken eg har høyrt her oppe der;)om det var are-musikk veit eg ikkje, men det kan godt hende, eg såg han på metro ein gong iallfall (siste gongen eg var der...;)